Ghici, ghici, ghici, ce voi desena aici?

Noi ne bucuram de ultimele zile (banuiala mea!?) de toamna in aceasta perioada pentru ca vremea incepe sa nu tina cu noi….si una din cartile indragite de noi, care au completat activitatile noastre in aer liber este ‘Ghici, ghici, ghici, ce voi desena aici?.

IMG_3524

Ca toate cartile doamnei Lucia Muntean (am mai scris despre ele aici si aici), aceasta carticica ofera solutii simple si usor de realizat pentru piticii pasionati de scris/mazgalit/desenat. Asa cum probabil va imaginati, A. se afla in stagiul de mazgalit asa ca pentru aceasta activitate eu am desenat (si cartea mi-a fost de un real ajutor, pentru ca desenul nu este tocmai ‘punctul meu forte’) si ea a colorat.

Imaginile din carte sunf foarte clare si usor de inteles pentru orice invatacel (fie ca stie sau nu sa citeasca)….si cred ca sunt realizabile (ca si activitate independenta) pentru cei care au control asupra mainii si a formelor ce le deseneaza (cred ca un copil de 5/6/7 ani ar putea desena de unul singur). Instructiunile sunt scrise in versuri, ceea ce adauga un ‘plus de poveste’ pentru cei care stiu sa citeasca sau carora li se citesc aceste poezioare.

IMG_3525    IMG_3526

IMG_3527

Am luat cartea cu noi afara….si am desenat cateva din imaginile insotite de instructiuni, discutand in acelasi timp ce reprezinta imaginile si cum arata in realitate (eg. culori, forma, hrana, sunete in cazul animalutelor). Ana a petrecut o buna bucata de timp colorandu-le si adaugand pe ici pe colo cate o bulinuta, un tep sau un mic detaliu care lipsea pe desenele de pe asfalt!.

IMG_3384                      IMG_3383

IMG_3382                    IMG_3385

Emilia ne privea si ea de la distanta, deloc impresionata de operele noastre:)

IMG_3381

Daca si voi aveti un pitic pasionat de astfel de activitati, aceasta carte cu siguranta ii va intregi bucuria! Cartea o puteti comanda de pe website-ul oficial (aici) sau de la orice magazin virtual/fizic care colaboreaza cu editura Genesis.

O zi cat mai frumoasa sa aveti!

 

Ana (2 ani 9 luni)

One thought on “Ghici, ghici, ghici, ce voi desena aici?

Leave a Reply

