Inceput de an…cu planurile de rigoare!

ID-100113269

Ca in fiecare an…incerc sa evaluez anul care tocmai a trecut…sa vad ce am reusit sa fac…si ce nu…sperand ca anul curent va fi unul in care voi reusi sa fiu mai organizata cu activitatile si dorintele mele.  Anul 2014 a fost un an cu multe biruinte…dar si esecuri din partea mea (pe diferite fronturi)…insa este un an pentru care eu sunt recunoscatoare Domnului pentru ca am avut ocazia sa invat multe lucruri despre mine si cei din jurul meu.

Sper insa ca acest an sa fie diferit….si as vrea ca planurile mele sa se concentreze asupra lucrurilor mici, care in realitate conteaza mult pentru mine si sunt atat de importante.

Astfel, nerespectand vreo ordine precisa, in anul 2015 as vrea :

– sa petrec mai mult timp impreuna cu cei dragi mie (sub orice forma)

– sa citesc Biblia (cap coada) pana la sfarsitul anului

– sa reusesc sa pastrez legatura (constant!) cu  niste prieteni aflati departe (dar care imi sunt atat de dragi!)

– sa fiu recunoscatoare pentru fiecare zi…si sa o accept asa cum vine

– sa reusesc sa imi fac (putin) timp pentru mine si activitatile care imi fac placere

– sa devin o bucatareasa/gospodina mai buna

– sa aloc mai mult timp relatiilor cu cei din jurul meu

– sa invat sa spun ‘nu’ atunci cand ma simt coplesita si nu pot face fata anumitor situatii

– sa ‘sterg praful’ de pe cartile MELE…..si sa imi fac timp sa le citesc!

– sa renunt la dulciuri (intr-o nota realista, macar partial!) pentru a avea un stil de viata mai sanatos

– sa (incerc) sa practic vreun sport/ forma usoara de miscare pentru a avea un stil de viata mai sanatos

– sa postez regulat pe acest blog

– sa gasesc o modalitate optima in ce priveste un echilibru rezonabil al activitatilor fiecarui membru al familiei

Voi reciti probabil acest post la sfarsitul anului….analizand (din nou) evenimentele de peste an si tragand linie (sper), intr-o nota pozitiva!

 

Va doresc un an nou binecuvantat alaturi de cei dragi….un an in care sa va puteti bucura mai mult de lucrurile mici si mari!

2 thoughts on “Inceput de an…cu planurile de rigoare!

Leave a Reply

