Cum folosim jocul magnetic!

Ca multe alte lucruri…intamplator am descoperit jocul Magnetic Mosaic My first picture maker kit (cred ca din wish list in wish list am dat de el) si pentru ca am gasit pretul rezonabil (a costat aproximativ £15-£16) l-am cumparat. Aspectul si versatilitatea au depasit cu mult asteptarile mele…si in prezent activitatile din acest kit sunt favoritele A-ei.

Jocul propriu-zis l-am primit intr-o cutie cartonata si relativ mare (cel putin pentru spatiul disponibil noua)…insa i-am gasit si lui un loc potrivit.

In interiorul cutiei veti gasi:

– o tabla magnetica (putin mai mare decat o pagina A4)

– un suport care sustine tabla pentru a sta aproape vertical

– 10 patrate magnetice de diferite culori, care la randul lor se pot desparti in 25 de patratele magnetice

– 10 imagini care pot fi realizate cu ajutorul patratelelor magnetice

Desi pe instructiunile kit-ului se mentioneaza ca este potrivit copiilor care au cel putin 4 ani, jocul poate fi adaptat dupa nevoile fiecarui piticot (‘nevoi’ care pot insemna recunoasterea culorilor, numarare simpla, recunoasterea imaginilor, etc.).

A. nu a avut pana acum sa creeze o imagine data cap coada (se plictiseste si se opreste pe la jumatate)….insa noi l-am adaptat astfel:

– am incercat creat imagini (pentru cat timp a vrut ea…fie 1 minut…sau 10)

– uneori am numarat patratelele corespunzatoare cifrei scrise pe tablita

IMG_0347        IMG_0348

IMG_0344       IMG_0345

IMG_0349

 

– am facut adunari simple

IMG_0331          IMG_0333

IMG_0335         IMG_0336

 

– le-am sortat pe culori

IMG_0366         IMG_0368

IMG_0375        IMG_0379

– pur si simplu le-am insirat si am creat ‘ a big big big snake’

IMG_0381

 

Cred ca (intr-o oarecare masura) jocul ar putea fi confectionat de o mamica ingenioasa (v-ar trebui doar niste patratele colorate laminate, cu o bucatica de magnet pe spate…si o tablita magnetica)….insa creatiile handmade iau mult timp….timp pe care cele mai multe dintre mamici nu il au…nu-i asa?

Cat despre pitici si piticoate…ma indoiesc ca le pasa prea tare de numele jocului….sau marca…atat timp cat ii tine ocupati!:)

O zi frumoasa sa aveti!

 

Ana (2 ani si 9 luni)

2 thoughts on “Cum folosim jocul magnetic!

  1. Raluca

    Noi am primit o tabla maaaare de perete, pe care am folosit-o mult timp, chiar ar trebui sa o aduc aici unde petrecem cel mai mult timp, si am mai avut una pe o parte alba pe cealalta de scris cu creta, foarte frumoasa, dar S. i-a dezmembrat suportul (arata ca un sevalet). Spor la joaca!

    Reply
    1. oanarobu2 Post author

      Multumim! Cred ca stiu despre ce tabla vorbesti…si noi avem una atasata…cand am cumparat-o am crezut ca va fi mai mare (cel putin eu as fi vrut sa fie!:) )….si noi le gasim foarte pratice pentru scrisul diferitelor mesaje/mazgaliturilor lui A.

      Reply

Leave a Reply

