Animale …de tot felul!

Asa cum probabil stiti pana acum…activitatile lipit/dezlipit au un succes rasunator in cazul Anei. Daca imaginile pe care le lipeste/dezlipeste reusesc sa ii capteze interesul….atunci pot fi sigura ca am in jur de 20 de minute in care pot face si altceva in afara de citit/numarat/cantat/topait/pupacit/ raspuns la intrebari/ etc. :)….nu ma plang nicicum…ba dimpotriva, ador curiozitate ei si incerc sa ma bucur de acesti ani din viata…insa cateodata, mai trebuie sa facem si mancare….si sa avem grija ca micul nostru cuibusor de nebunii sa nu fie intors chiar cu fundul in sus 🙂

Asa ca am printat si laminat niste animale in dublu exemplar (intr-o perioada cand ma gandeam ca reusim sa ajungem la gradina zoologica, insa nu s-a mai intamplat)….i-am facut 3 foldere ….si am lasat-o sa se desfasoare in tihna.

IMG_2549      IMG_2550

Animalele le-am printat in dublu exemplar pentru a-i servi ca model….pentru ca sunt multe la numar, e mult mai usor (pentru ea, la varsta ei ma refer) sa se ghideze dupa randul de sus si sa fie sigura ca animalutul este in locul corespunzator.

IMG_2551      IMG_2552

Ma tot gandesc la diferite modalitati optime de tinut toate cartile mele/dosarele ei/resursele in general…si le tot mut dintr-o parte in alta. De fiecare data cand ma vede cu dosarele (cu intentia sa le pun in alt loc) le cere…..ceea ce ma face sa cred ca aceasta este una dintre activitatile ei indragite.

IMG_2548

 

O zi frumoasa sa aveti!

Leave a Reply

