Prima vizita la dentist

In speranta ca Ana nu va experimenta niciodata fobia mea de orice este legat de cabinet stomatologic/ dentist….i-am facut o programare la cabinetul unde sunt inscrisa. M-am gandit ca un control de rutina ar fi bun la varsta ei…si intr-adevar, ulterior am aflat ca dentistul intentiona doar sa ii numere dintii si maselutele….deci nimic serios!

Cu vreo saptamana inainte sa mergem….am tot discutam despre dentist…..’am repetat’ si i-am explicat cum va deschide gura…iar dentistul se va uita la dinti; de fiecare data imi spunea ca ii va spune dentistului ca ea se spala mereu pe dinti ‘so my teeth are white’ :)…asa ca eu chiar trageam nadejdea unui control de rutina real pentru ca parea incantata!….ne-am uitat si la niste desene impreuna…..l-am anuntat pe tati mergem la dentist…i-am spus Emiliei ca ea inca nu are dinti si trebuie doar sa ne insoteasca…etc etc..

…dar nu a fost asa…

Am intrat…..s-a uitat la postere…s-a catarat pe scaune…a pus 1000 de intrebari referitoare la posterele respective…..a inceput analiza ei obisnuita asupra oamenilor care asteptau (gen. this is a woman/ this is a man/ is she nice mommy? )…si dupa vreo 10 minute ne-au chemat inauntru…

In momentul in care am intrat in camera respectiva….a pus capul in jos…a inceput sa planga si inainte ca dentistul sau eu sa apucam sa spunem ceva m-a anuntat printre lacrimi de crocodil ca ‘I don’t want mommy!’. M-am asezat pe scaun…am luat-o in brate (in speranta ca se va linistit…si poate poate va deschide gura)….dentistul a completat o fisa cum ca s-a prezentat la control :)…si in aproximativ 5 minute eram in drum spre casa.

Seara il anunta pe tati ca I was a bit naughty…si se mandrea cu sticker-ul nemeritat 🙂

..cam asa a decurs prima noastra vizita la dentist….am ramas cu o fotografie….si un sticker ratacit:)

  IMG_2681

2 thoughts on “Prima vizita la dentist

  1. Machete didactice

    Eu am fost cu Luca preţ de câteva luni, până a deschis gura. Iar după ce a făcut-o şi doctoriţa i-a făcut un periaj dentar nefiind nevoie de altceva, a replicat: Despre asta este vorba? De ce n-ai spus mai devreme!

    Reply
  2. Pingback: Vizita la dentist (2)! | ominunatanebunie

Leave a Reply

