La numarat ….de animale! 10 down….90 more down to go!

Sunt constienta ca numaratul va fi mereu…doar numarat!….asa ca solutia mea pentru a mentine ‘treaz’ interesul A.-ei in privinta numerelor sunt manipulativele…de diferite culori, marimi si forme. De cele mai multe ori, noi folosim aceste manipulative si pentru alte activitati (sortarea culorilor, marimi, vocabular)…asa ca din punctul meu de vedere, sunt o investitie buna.

Alt set de manipulative cumparat…zis si facut!

IMG_1898                IMG_1903

Intentia mea initiala a fost sa asezam cifrele pe covor…dupa care sa adaugam numarul corespunzator de animale….si totul a mers ‘ca la carte’ pentru primele 3/4 cifre……DAR…mica mea domnisoara pare a fi o perfectionista desavarsita….asa ca daca un porcusor/oaie sau alt animal nu ‘isi tinea echilibru’….il ridica, il mangaia, il punea langa ceilalti prieteni..si ii mai aducea si altii 🙂

IMG_1905     IMG_1906

IMG_1909          IMG_1912

Dupa vreo 10 minute de oblojit animalute (mereu spunea ‘o mommy, it fell!) mi-am dat seama ca nicicum nu am timp sau rabdare sa ajungem impreuna la 20….asa ca eu mi-am continuat activitatea prin casa dupa ce am ajuns la cifra 10…iar ea a continuat sa adauge cifre aleatoriu….si sa isi numere animalutele.

IMG_1915         IMG_1916

IMG_1917

Dupa cum bine va imaginati, cutia de pe capul ei este pur optionala si nu determina in nici un fel succesul activitatii 🙂

Spor la numarat sa aveti!

Leave a Reply

