Pestisori….isteti! 9 down…91 down to go

A.-ei ii place sa numere….dar nu oricum! …ii place sa isi cante cifrele…sa le lipeasca…sa le dezlipeasca…sa le ascunda…sa le gaseasca…sa le scrie (cica!) si apoi sa ma testeze pe mine daca le stiu (din pacate, inca nu am reusit – nici macar o singura data! – sa trec testul si sa recunosc in scrisul ei ceva inteligibil )….dar pentru ea totul are logica si sens…si daca ea spune ca mazgalitura ei amestecata e 5…eu o cred si o incurajez sa mai scrie si alte ‘cifre’ 🙂

Asa ca  am apelat la ajutorul altei mamici mai pricepute (multumesc mult!) si am descarcat un joc sablon (pagina 9-10) cu pestisori (pana la 12)…l-am laminat…am lipit niste puncte de velcro….si ne-am pus pe numarat. Nu stiu exact ce a incantat-o mai mult pe A……pestii, faptul ca se inmulteau sau faptul ca ii putea lipi….cert e ca am fost ocupate cel putin 20 minute, dupa care eu m-am furisat subtil…iar ea a ramas in compania pestisorilor pana cand s-a plictisit si i-a abandonat.

IMG_1559

Jocul este util pentru numararea simpla, dar si pentru identificarea propriu-zisa a cifrelor, precum si asocierea pestilor/cantitatii cu cifra corespunzatoare.

IMG_1562          IMG_1560

Spor la numarat sa aveti!

 

Leave a Reply

